Электронный журнал «Справочник руководителя дошкольной организации»
Новости
ещё
свернуть
Все статьи номера
статья 2 из 20
Не прочитано
№9, 2019
Басқару және ұйымдастыру

Мектепке дейінгі ұйымның қызметтерін сатып алу үдерісіндегі ата-аналардың сатып алушылық жосықтары

Клиентке бейімділік дегеніміз енді жәй сөз ғана болып қалмай, мектепке дейінгі ұйымның табысты жұмыс істеуі және оның отбасының, ата-аналардың сұраныстарын қаншалықты түсіне алуына, жаңа қосымша қызметтерге немесе тәрбие берудің жаңа әдісіне, балабақшаның орналасқан жеріне немесе бағасының қолжетімді болуына дұрыс ден қоюына балабақшаның білім беру қызметтері нарығының жаңа нарықтық талаптарға табысты бейімделуі де байланысты болады. Ата-аналардың сатып алушылық жосықтарына, олардың белгілі МДҰ қызметтерін сатып алу туралы шешімдеріне не ықпал ететіні туралы осы мақаладын оқыңыздар.

Мақаланы оқып шығу үшін тегін мүмкіндік алыңыз немесе журналға жазылыңыз  

Құрметті оқырмандар!
№ 9, 2019
Инклюзивтік білім беруге жатқызылған ерекше білім алуға қажеттілігі бар балаларды психологиялық-логопедтік сүйемелдеу